مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-28اقتصادي

فارس من| مرکز معاینه خودرو در صدرا راه اندازی می شود


یکی از زیرساختهای لازم، وجود مرکز معاینه فنی خودرو در شهر صدرا می باشد که تاکنون این مهم اجرا نشده است اما عملیات احداث آن در آینده نزدیک آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سوژه ای با عنوان مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهر صدرا راه اندازی شود در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده که در توضیحات آن آورده شده است: با توجه به جمعیت شهر صدرا و جلوگیری از تلف شدن وقت و هزینه های اضافی مردم، از شهرداری صدرا درخواست راه اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک را داریم.

در همین خصوص خبرنگار خبرگزاری فارس برای پیگیری موضوع به سراغ شهردار صدرا رفته و گفت و گویی با وی داشته است.

بهزاد پرنیان با بیان اینکه مرکز معاینه فنی شهر صدرا ساخته می شود، به خبرنگار فارس گفت: شهر صدرا با جمعیت بالایی که در آن مستقر شده است نیازمند بسیاری از زیرساخت ها در حوزه حمل و نقل است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین زیرساخت های لازم، وجود مرکز معاینه فنی خودرو می باشد که متاسفانه تاکنون این مهم اجرا نشده است تا نیاز شهروندان در این خصوص برطرف شود.

شهردار شهر صدرا بیان کرد: شهرداری صدرا از ابتدای سال 1399 پیگیری لازم جهت راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو را انجام داده که با حمایت استاندار محترم و دستورات وی، مجوز احداث این مرکز صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مرکز معاینه خودرو در صدرا راه اندازی می شود

فارس من| مرکز معاینه خودرو در صدرا راه اندازی می شود